Pedicure

Cześć Kochani. Dziś myśl, poświęcona stópkom. 👣


Często nie zawracamy sobie głowy pielęgnacją w okresie jesienno-zimowym. Przypominamy sobie o nich dopiero, gdy słoneczko coraz mocniej nas ogrzewa a powinniśmy dbać o nie cały rok. Stopy ciągle narażone są na różne czynniki, które źle wpływają na ich kondycję.
 
A przecież to dzięki nim, stawiamy pierwsze kroki. ❤️ To one niosą nas tam, gdzie chcemy. ❤️ 
Pragniemy aby wyglądały pięknie w odkrytym obuwiu, czy na plaży, gdy jesteśmy boso.🦶

Zgodzicie się ze mną, że miło jest, kiedy to stopa dodaje uroku butom a nie na odwrót? 

A Wy? Dbacie o stopy cały rok czy w sezonie? 🤔

Ja przyznam szczerze, że poza sezonem czasem włączam tryb leniuszka. 😂
Ale ale!!! Z pomocą przychodzi pedicure frezarkowy! 🆘
Cudowny ratunek przed pokazaniem stóp światu. 🥰


#stopy #pedicure #pedi #pielegnacjastop #paznokcienaturalne #paznokciehybrydowe #piety #feet #feetstagram #feetlove #feetcare #ilovemyjob #nailcare #paznokcie #zadbanestopy #pedicurehybrydowy #pedicurespa #pedicures #pédicure #stopki 

Komentarze

  1. Ja jestem z tych co leniuszkują na zime!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja latem trochę bardziej przykładam się do pielęgnacji stóp 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobrze. :) Latem szczególnie trzeba zwrócić uwagę na stopy. :)

      Usuń
  3. Zdecydowanie latem bardziej się przykładam do pielęgnacji stóp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Wspaniały wpis :) Ja dbam o stopy cały rok. Raz w tygodniu robię im kąpiel wodną w soli i balsamuję kremem z gliceryną :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). To rewelacja! <3 Bardzo baaardzo dobrze! :)

      Usuń
  5. no ja to raczej o stopy dbam głównie w sezonie wiosenno letnim :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza przed założeniem odkrytych butów to jest konieczne. :D

      Usuń
  6. Generalnie dbam o skórę stóp cały rok ale maluję paznokcie tylko latem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto paznokciom dać troszkę odpocząć, zwłaszcza tym u stóp. :)

      Usuń
  7. No winter pedicures for me!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię kremów do stóp, zawsze mi zimno, a to potęguje to uczucie heheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj czasem po kremie nałożyć bawełniane skarpetki? :)

      Usuń
  9. Staram się dbać o dłonie i stopy przez cały rok, ale jednak latem bardziej się przykładam do pielęgnacji stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To fakt, że stopy dużo przechodzą. Dosłownie. Mają misję A jednak jakoś tak wychodzi, że najmniej o nie dbam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. :) No coż, ważne, żeby ich nie zaniedbać. :*

      Usuń
  11. ja o stopy dbam zwykle tylko latem... zimą mi się nie chce;p

    OdpowiedzUsuń
  12. To fakt. O stopy trzeba dbać przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurde nie wiem czemu, ale to ciekawe, że stopy to tak trochę po macoszemu są przez wiele osób traktowane. I właśnie latem gdy ubieramy sandałki czy coś, zaczynamy o nie bardziej dbać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się dzieje. :) Chyba dlatego, że w okresie zimowym większość z nas nikomu nie pokazuje stóp, nie nosimy odkrytych butów i nie chodzimy na plażę. :D

      Usuń
  14. Oj ja też przyznaję, że niestety zimą zapominam o odpowiedniej pielęgnacji stóp. Dopiero wiosną przypominam sobie o regularnym stosowaniu peelingów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że to robisz zanim pokażesz stópki światu :)

      Usuń
  15. Anonimowy16/4/21 18:12

    Stopy staram się pielęgnować przez cały rok :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pielęgnacja stóp jest bardzo ważna, dbam o nie cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznaję, że poza sezonem ograniczam zabiegi do minimum

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja staram się przez cały rok dbać o moje stópki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dbam o stopy przez cały rok wiem jak ważna jest ich pielęgnacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dbam cały rok i latem nie mam problemu. Korzystam z pilnika elektrycznego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Jak się dba cały rok, to ciepły dzień w którym można założyć odkryte buty nas nie zaskoczy. ;D

      Usuń
  21. Na moich stopach ląduje wszystko to, co nie sprawdza się na twarzy lub dłoniach (wstyd) ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam wstyd :D ja też tak czasem! robię i znam wiele osób które to praktykują :D

      Usuń
  22. Przyznaję, że kompletnie nie dbam o stopy. Buty z palcami i piętą i tak wolę pod względem estetycznym. Tylko paznokcie obcinam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust i inne potrzeby. Rozumiem :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty