Holder magnetyczny do paznokci

Cześć ! 😀

Dzisiaj coś dla miłośniczek ćwiczeń i doskonalenia umiejętności. 📖

Z pewnością już nie raz, widziałyście ten magiczny diamencik na zdjęciach czy filmikach z paznokciami. 💅
Kupiłam go na ALIEXPRESS z tej oferty:

https://a.aliexpress.com/_vnWUqZ


Szczerze mówiąc, bardzo przydatna sprawa. Nie tylko do ćwiczeń ale też do zdjęć, finalnych zdobień jakie udało wam się zmalować. 📸



Diamencik i trzonek są połączone za pomocą magnesu.
Tipsa przyklejamy masą mocująca.

Ja mam z Rossmana za ok 9zl.

Zamawiałam też na ALIEXPRESS tutaj:

https://a.aliexpress.com/_v4Kt4n

Ale niestety nie wyrażę swojej opinii która masa jest lepsza, ponieważ od 02 stycznia przesyłka jeszcze do mnie nie dotarła i przypuszczam, że jej nie otrzymam. 🙈

Ogólnie gadżet polecam każdej osobie, która chce poćwiczyć malowanie czy zdobienie. Super sprawa. ☺️

Macie jakieś ulubione przedmioty z Ali? 🤔

Miłego dnia. 🌸

Komentarze

  1. Ale fajny bajerek :) Przydałby mi się taki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda ten gadżet!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się cudnie, ale u mnie nie znalazłby zastosowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie ćwiczyć zdobień paznokci, to faktycznie innego zastosowanie chyba by nie znalazł ten holder. :)

      Usuń
  4. Nigdy nie stosowałam, ale ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widywałam takie holdery na zdjęciach czy filmikach ze zobieniami. Faktycznie fajnie to wygląda ;) Ja najczęściej ćwiczę zdobienia na sobie, kiedy już robię sobie jakieś mani :P nie mam aż takich ambicji, by ćwiczyć częściej, bo robię je tylko sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że pomimo, iż robisz sobie to masz ochotę ozdobić pazurki :) Ale fakt, jeśli nie ćwiczysz i robisz tylko sobie to jest to zbędny gadżet dla Ciebie. :)

      Usuń
  6. Świetny gadżet, nigdy nie stosowałam, ale fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie robię tylko sobie, więc też ćwiczę różne wzorki tylko na sobie. Mam kilka wzorników, ale głównie po to, aby zaaplikować tam kolorki, które kupuję :) Mimo wszystko, uważam, ze jest to świetny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w przyszłości będziesz robić jeszcze komuś, jeśli lubisz stylizację paznokci. :) Jeśli tak, to wtedy holder z pewnością się przyda. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty