Pędzelek do pyłu z AliExpress

Cześć Wszystkim. 🤭

Tym razem post z serii AliExpress. Mała recenzja. 🥰

Gdyby ktoś się zastanawiał, czy warto i z której oferty skorzystać, zapraszam dalej. ⬇️


Pędzelek w kształcie rybki, do odpylania paznokci podczas piłowania.

Plusy:
- miękkie włosie, gęsto rozmieszczone
-dokładnie oczyszcza z pyłu
-szeroki ale płaski rozstaw, pozwala dobrze odpylić okolice skórek
-ciekawy design

Minusy:
-ksztalt włosia na plus ale rączka za którą trzymamy, nie leży rewelacyjnie w dłoni, natomiast mi to nie przeszkadza 

Czas oczekiwania:
Zamówiłam 11.01.2021, otrzymałam 05.02.2021.

Ogólnie oceniam ten produkt na TAK. 😀

Zamówiłam go tutaj:
https://a.aliexpress.com/_uwSVNx

Miłego dnia. 😍
#aliexpress #pedzelek #pedzelekdoodpylania #pedzelekrybka #pedzelekzaliexpress #aliexpressitems #brush #nailbrush #fishbrush #paznokcie #nails #zakupyzaliexpress #opinie #opinion #recenzja #wadyizalety

Komentarze

  1. Pędzelek wygląda uroczo, jednak ta krótka rączka mnie przeraża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest do końca poręczna, ale mi nie przeszkadza. :)

      Usuń
  2. Ja niedawno zamawiałam zestaw pędzli z Alie i były super :) Taki by mi się też przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam z Ali pędzelki do makijażu dawno temu, i to tej pory są niezawodne. ;)

      Usuń
  3. Mam taki pędzelek i też jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygląda, ale chyba go nie potrzebuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla osoby, która robi paznokcie dość często - przydatny gadżet :) . Jednak nie jest to niezbędnik każdej kobiety. :D

      Usuń
  5. Fajnie też będzie pasował do takich makijażowych zdjęć :D 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe! Zwłaszcza ten kolor i struktura rączki. :)

      Usuń
  6. Kompletnie nie dla mnie. Z wyglądu wolę minimalistyczne. Ale też i nie wiem, do czego bym takiego używała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze więc, że są recenzje. Ja często czytam zanim kupię. :) Ja używam tego pędzelka do odpylania paznokci podczas piłowania. Innego zastosowania nie wymyśliłam. :D

      Usuń
  7. Pędzelek wygląda uroczo, fajnie też się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czas oczekiwania nie jest az tak przerazajacy ;p swietny pedzelek <3 bardzo mi sie podoba <3 no i moze jest ciezki w utrzymaniu, ale skradl moje serduszko <3 fajnie tu u Ciebie :) mam nadzieje, ze bedziemy sie czesciej odwiedzac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miesiąc to nie tak źle, na niektóre rzeczy czekam już 2,5 m-ca :(.
      Dziękuję. :) Z pewnością będziemy. ;)

      Usuń
  9. Fikuśny pędzelek. Chętnie bym kupiła córce. Czas oczekiwania mógłby być krótszy, ale można jeszcze wytrzymać. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że da się "zaplanować" trochę więcej niż miesiąc przed jakąś okazją, i może to być świetny dodatek do prezentu np. :)

      Usuń
  10. Miałam taką "rybkę" ale początkowo do zdjęć xD Bo słodko wyglądała:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł ;). Faktycznie słodko wygląda. :D

      Usuń
  11. Pędzelek sam w sobie ma wiele uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bosko <3 Przyznam szczerze, że nieco boję się zamawiać na Alli przez to, że słyszałam mnóstwo opinii o tym, że produkty przychodzące bardzo często nie są zgodne z opisem. Chyba muszę w końcu się przełamać, bo widać, że dużo tracę ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze patrzę, czy przy danej ofercie, są zdjęcia użytkowników którzy już coś kupili i po tym mniej więcej wiem, czy warto zamówić, albo właśnie szukam w internecie opinii i linku do aukcji. :)

      Usuń
  13. Wygląda bardzo ciekawie, choć nie wiedziałam, że takie rzeczy mogą być przydatne przy robieniu paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam te rybki (złotą i czarną matową), ale kupiłam je zanim jeszcze były dostępne na Ali i przepłaciłam :))
    Są świetne, a włoski takie delikatne, mięciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, nie lubię przepłacać. :( Tak włosie jest super i takie gęste!

      Usuń
  15. Anonimowy6/3/21 22:31

    Bardzo fajnie prezentuje się ten pędzelek :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię pędzle z aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam i ja taki pędzelek :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetny z wyglądu ten pędzelek ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglada pieknie :) Jeszcze nic z Ali Express nie zamawialam. Moja.kolezanka kupuje tam.ciuszki i dekoracje na sesje zdjeciowe. Bardzo sobie chwali zakupy na Ali

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty